Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    ZGODA

Angielski dla dzieci

Tworzymy inną edukację bo
inność jest darem

O kursach i zapisach

Kursy Pandas

Zajęcia z języka angielskiego dla przedszkolaków to 30 minutowe spotkania, odbywające się 2 razy w tygodniu. Zajęcia są prowadzone według metody: teaching in empathy oraz Dynamic English - są to dwie metody akredytowane przez Home of Teddy. Dzięki unikatowemu podejściu do edukacji, akceptacji, wdzięczności, życzliwości i autentyczności potrafimy stworzyć z dziećmi uczącymi się u nas relację, która stanowi podstawę zdobywania kolejnych sprawności i umiejętności. Czerpiemy z dziecięcego entuzjazmu - pobudzając go i pielęgnując tak aby wzrastał. Entuzjazm jest katalizatorem przyswajania wiedzy w sposób bezwiedny. Zajęcia są prowadzone w 90% w języku angielskim, 10% języka polskiego jest to czas na tłumaczenie zwrotów, których się uczymy - tak aby dzieci mogły samodzielnie je wykorzystywać, w sytuacjach tożsamych dla nich - a co za tym idzie, wiedziały co mówią i były świadomymi użytkownikami języka angielskiego.

Więcej o kursie Pandas

Kursy Grizzly

Kursy językowe to zajęcia, które zajmują czas wolny dzieci. Czas, który pojawia się po zajęciach szkolnych, lub krótko przed nimi. Czas, o którego sposobie spędzania decydują dzieci - chcemy dawać im możliwość wyboru, bo wybór jest jedną ze składowych sukcesu edukacyjnego. Jeżeli wybieram sposobów w jaki spędzam mój czas wolny, wówczas widzę sens i chcę się angażować. Włączam entuzjazm i oczekiwanie na zajęcia, jestem w nich obecny nie tylko ciałem, ale i duchem - a co za tym idzie mam włączone emocje - które stanowią marker wspomnień. Kursy Grizzly łączą w sobie każdy z tych elementów. Mamy opracowany program według którego pracujemy, on jest przeniesiony na plany zajęć, jednak najważniejsze jest podążanie za grupą. Chętnie słuchamy naszych uczniów, otwierając się na ich zdanie - co jest dla nich ważne, co lubią na zajęciach, czego nie lubią - dzięki takim informacjom zwrotnym możemy podążać z naszymi uczniami - ramię w ramię. Zmierzając do wspólnego celu, jesteśmy gotowi na zmianę kierunku, jesteśmy gotowi na drogę pod górę i przecieranie szlaków. Chcemy być z naszymi uczniami w procesie i dawać im znać, w którym miejscu na mapie jesteśmy. Tak, aby oni mogli podjąć decyzję - czy ja tutaj chcę być? Co mogę zmienić? Jak to zrobić? Na co zwrócić uwagę? Jak coś skompensować? Kursy Grizzly odznaczają się włączaniem dzieci w proces edukacyjny. Nie na zasadzie oceny, lecz na zasadzie wspólnego wyznaczania kierunków i ścieżek w drodze do celu jakim jest wzrost kompetencji językowych. Kursy Grizzly dzielą się na dwie grupy - Grizzly Cubs (klasy 1-3) oraz Grizzly Youngsters (klasy 4-8).

Więcej o kursie Grizzly Cubs

Więcej o kursie Grizzly Youngsters

Kursy Polars

Kursy językowe w Home of Teddy to inność na każdym etapie edukacyjnym. Z kursami POLARS dedykowanymi młodzieży nie będzie zatem inaczej. Będą to zajęcia całkowicie zanurzające uczniów w języku angielskim, zajęcia które będą poszerzały perspektywę spojrzenia na świat wokół nas, zajęcia uposażające młodych ludzi w kompetencje językowe, emocjonalne i społeczne - tak potrzebne do pełnego i autentycznego korzystania z wszystkiego co daje nam świat. Młodzież w Home of Teddy ma wpływ na realizację planu, jej głos - tak cenny przy wyborze określonych aktywności, sposobie przećwiczenia danego materiału, czy utrwalenia danej umiejętności jest zawsze usłyszany i wzięty pod uwagę. Chcemy, aby młodzi ludzie uczący się u nas języka wiedzieli, iż chcemy z nimi rozmawiać, chcemy ich usłyszeć, chcemy wiedzieć co jest dla nich ważne i dlaczego. Jednocześnie podczas trwania kursu nasi uczniowie zdobywają, nie tylko w kompetencje językowe, ale także w umiejętności komunikacji za pomocą języka potrzeb, bez oceny, epitetów czy wymuszania. Są konfrontowani z własnymi umiejętności mediacyjnymi - w szukaniu rozwiązań do danej sytuacji problemowej, przy przedstawianiu swojego punktu widzenia, wysłuchaniu drugiej strony - zobaczeniu co dzieje się we mnie, gdy to słyszę i komunikowaniu propozycji - takiej która będzie akceptowalna przez każdą ze stron. Nasze kursy to czas wypełniony byciem razem, poczuciem wspólnoty, bezpieczeństwa w byciu sobą i akceptacji oraz dążeniem do wspólnego celu - jakim jest rozwój na wielu płaszczyznach - językowa stanowi tutaj katalizator.

Więcej o kursie Polars

Najnowsze wpisy na blogu

Chcesz aby Twoje dziecko nauczyło się języka angielskiego?

Kiedy dziecko przychodzi na świat jest automatycznie przystosowane do uczenia się języka. Człowiek jest istotą stadną, potrzebuje innych ludzi, aby się rozwijać, poznawać, doświadczać. Dlatego gdy mówimy do noworodka nie upraszczamy zdań, nie staramy się aby brzmiały one łatwiej, nie pilnujemy się aby używać tylko słów podstawowych. Mówimy cały zdaniami, niejednokrotnie wielokrotnie złożonymi. Jednocześnie dbamy o komfort dzieci i pokazujemy im obrazki konturowe, czarno białe wskazując palcem na dany element i nazywając go dokładnie artykułując ich nazwę pojedynczym słowem. Czytając opowieści wskazujemy dziecku elementy w książce, tak aby wiedziało na co skierować wzrok, w momencie gdy wypowiadamy określone frazy.

Są to elementy przyswajania języka w sposób naturalny - w sposób jaki uczymy się języka ojczystego. Ucząc dzieci angielskiego chcemy korzystać z tych elementów, programując tak działania podczas zajęć, aby umożliwiały one im poznawanie języka w sposób naturalny.
Z ciekawością, ekscytacją, umiejętnościami zdobywanymi według schematu - najpierw świat bliski Tobie, elementy tożsame dla Twojego świata, prezentowane p (...) czytaj więcej

Od dzisiaj Home Of Teddy

Szkoła językowa Teddy School istnieje na rynku od 2009 roku. Przez 11 lat naszym głównym celem była (i jest nadal) zmiana edukacyjna. Zmiana, która zakłada zupełnie inne wartości leżące u podstaw, zmiana pociągająca za sobą kolejne innowacje (nie nowinki), zmiana dzięki, której dzieci i młodzież, a także rodzice i mentorzy będą szczęśliwi i będą chcieli zdobywać nowe kompetencje. 

Przez tę pierwsza dekadę widzieliśmy jak proces - w którym nieustannie jesteśmy - nabiera rozpędu, widzimy w jakim momencie jesteśmy, widzimy gdzie zmierzamy i czego chcemy, dlatego dziś zmieniamy nazwę na HOME OF TEDDY. Nie jesteśmy już “szkołą” w rozumieniu tego słowa - nie mamy kar, nagród, metod zewnętrznego sterowania, ocen, etykiet, zadań domowych, testów, kartkówek…itp. 

A co mamy? 

Mamy dbanie o kompetencje społeczne i emocjonalne, facylitację błędu, szukanie rozwiązań i ustawianie mózgu w pozycji na “tak”, nazywanie potrzeb i określanie strategii, nazywanie własnych granic i mówienie o nich, komunikację żyw (...) czytaj więcej

Adaptacja 3-latków na zajęciach językowych
  • Moje dziecko nie chce wejść do sali.
  • Moje dziecko siedzi tyłem do nauczyciela.
  • Moje dziecko nie powtarza, tylko patrzy na wszytko w sali.
  • Moje dziecko nie śpiewa.
  • Moje dziecko ….

Czy takie zdania, drogi rodzicu, pojawiają się czasem w Twojej głowie? Czy takie zdania podsuwa Ci twoja świadomość? Gdy kolejny raz po zajęciach Twoje dziecko nie śpiewało, nie chciało wejść do sali, nie odpowiedziało na pytania?

Chcę abyś wiedział, Rodzicu 3latka, że to jest OK. 

  1. To, że dziecko nie chce wejść do sali - to jest ok. Jeżeli dziecko nie chce wejść do sali, to ja widzę młodego człowieka, który boi się nowej sytuacji, czuje niepewność, być może lęk - jest nowa sala, nowa pani, nowe dzieci - wszystko to powoduje, iż dziecko jest poza swoją strefą komfortu. Potrzebuje poczuć się bezpiecznie - dlatego wybiera strategię - nie wchodzę do sali. Jednym z rozwiązań jest danie mu przestrzeni i bycie blisko. Czyli zrobienie czego? Zwrócenie się bezpośrednio do dzie (...) czytaj więcej

Zapraszamy do kontaktu

W razie pytań zachęcamy do skontaktowania się z nami telefonicznie lub malowo.

792 475 152 biuro@homeofteddy.pl