Angielski dla dzieci
Zajęcia z języka angielskiego dla przedszkolaków to 30 minutowe spotkania, odbywające się 2 razy w tygodniu. Zajęcia są prowadzone według metody: teaching in empathy oraz Dynamic English - są to dwie metody akredytowane przez Home of Teddy. Dzięki unikatowemu podejściu do edukacji, akceptacji, wdzięczności, życzliwości i autentyczności potrafimy stworzyć z dziećmi uczącymi się u nas relację, która stanowi podstawę zdobywania kolejnych sprawności i umiejętności. Czerpiemy z dziecięcego entuzjazmu - pobudzając go i pielęgnując tak aby wzrastał. Entuzjazm jest katalizatorem przyswajania wiedzy w sposób bezwiedny. Zajęcia są prowadzone w 90% w języku angielskim, 10% języka polskiego jest to czas na tłumaczenie zwrotów, których się uczymy - tak aby dzieci mogły samodzielnie je wykorzystywać, w sytuacjach tożsamych dla nich - a co za tym idzie, wiedziały co mówią i były świadomymi użytkownikami języka angielskiego.
Kursy językowe to zajęcia, które zajmują czas wolny dzieci. Czas, który pojawia się po zajęciach szkolnych, lub krótko przed nimi. Czas, o którego sposobie spędzania decydują dzieci - chcemy dawać im możliwość wyboru, bo wybór jest jedną ze składowych sukcesu edukacyjnego. Jeżeli wybieram sposobów w jaki spędzam mój czas wolny, wówczas widzę sens i chcę się angażować. Włączam entuzjazm i oczekiwanie na zajęcia, jestem w nich obecny nie tylko ciałem, ale i duchem - a co za tym idzie mam włączone emocje - które stanowią marker wspomnień. Kursy Grizzly łączą w sobie każdy z tych elementów. Mamy opracowany program według którego pracujemy, on jest przeniesiony na plany zajęć, jednak najważniejsze jest podążanie za grupą. Chętnie słuchamy naszych uczniów, otwierając się na ich zdanie - co jest dla nich ważne, co lubią na zajęciach, czego nie lubią - dzięki takim informacjom zwrotnym możemy podążać z naszymi uczniami - ramię w ramię. Zmierzając do wspólnego celu, jesteśmy gotowi na zmianę kierunku, jesteśmy gotowi na drogę pod górę i przecieranie szlaków. Chcemy być z naszymi uczniami w procesie i dawać im znać, w którym miejscu na mapie jesteśmy. Tak, aby oni mogli podjąć decyzję - czy ja tutaj chcę być? Co mogę zmienić? Jak to zrobić? Na co zwrócić uwagę? Jak coś skompensować? Kursy Grizzly odznaczają się włączaniem dzieci w proces edukacyjny. Nie na zasadzie oceny, lecz na zasadzie wspólnego wyznaczania kierunków i ścieżek w drodze do celu jakim jest wzrost kompetencji językowych. Kursy Grizzly dzielą się na dwie grupy - Grizzly Cubs (klasy 1-3) oraz Grizzly Youngsters (klasy 4-8).
Kursy językowe w Home of Teddy to inność na każdym etapie edukacyjnym. Z kursami POLARS dedykowanymi młodzieży nie będzie zatem inaczej. Będą to zajęcia całkowicie zanurzające uczniów w języku angielskim, zajęcia które będą poszerzały perspektywę spojrzenia na świat wokół nas, zajęcia uposażające młodych ludzi w kompetencje językowe, emocjonalne i społeczne - tak potrzebne do pełnego i autentycznego korzystania z wszystkiego co daje nam świat. Młodzież w Home of Teddy ma wpływ na realizację planu, jej głos - tak cenny przy wyborze określonych aktywności, sposobie przećwiczenia danego materiału, czy utrwalenia danej umiejętności jest zawsze usłyszany i wzięty pod uwagę. Chcemy, aby młodzi ludzie uczący się u nas języka wiedzieli, iż chcemy z nimi rozmawiać, chcemy ich usłyszeć, chcemy wiedzieć co jest dla nich ważne i dlaczego. Jednocześnie podczas trwania kursu nasi uczniowie zdobywają, nie tylko w kompetencje językowe, ale także w umiejętności komunikacji za pomocą języka potrzeb, bez oceny, epitetów czy wymuszania. Są konfrontowani z własnymi umiejętności mediacyjnymi - w szukaniu rozwiązań do danej sytuacji problemowej, przy przedstawianiu swojego punktu widzenia, wysłuchaniu drugiej strony - zobaczeniu co dzieje się we mnie, gdy to słyszę i komunikowaniu propozycji - takiej która będzie akceptowalna przez każdą ze stron. Nasze kursy to czas wypełniony byciem razem, poczuciem wspólnoty, bezpieczeństwa w byciu sobą i akceptacji oraz dążeniem do wspólnego celu - jakim jest rozwój na wielu płaszczyznach - językowa stanowi tutaj katalizator.
Nasze lokalizacje:
Wybraną przez siebie lokalizację oraz klasę do której uczęszcza Twoje dziecko wpisz w polu informacje dodatkowe.
Szkoła językowa Teddy School istnieje na rynku od 2009 roku. Przez 11 lat naszym głównym celem była (i jest nadal) zmiana edukacyjna. Zmiana, która zakłada zupełnie inne wartości leżące u podstaw, zmiana pociągająca za sobą kolejne innowacje (nie nowinki), zmiana dzięki, której dzieci i młodzież, a także rodzice i mentorzy będą szczęśliwi i będą chcieli zdobywać nowe kompetencje.
Przez tę pierwsza dekadę widzieliśmy jak proces - w którym nieustannie jesteśmy - nabiera rozpędu, widzimy w jakim momencie jesteśmy, widzimy gdzie zmierzamy i czego chcemy, dlatego dziś zmieniamy nazwę na HOME OF TEDDY. Nie jesteśmy już “szkołą” w rozumieniu tego słowa - nie mamy kar, nagród, metod zewnętrznego sterowania, ocen, etykiet, zadań domowych, testów, kartkówek…itp.
A co mamy?
Mamy dbanie o kompetencje społeczne i emocjonalne, facylitację błędu, szukanie rozwiązań i ustawianie mózgu w pozycji na “tak”, nazywanie potrzeb i określanie strategii, nazywanie własnych granic i mówienie o nich, komunikację żyw (...) czytaj więcej
Czy takie zdania, drogi rodzicu, pojawiają się czasem w Twojej głowie? Czy takie zdania podsuwa Ci twoja świadomość? Gdy kolejny raz po zajęciach Twoje dziecko nie śpiewało, nie chciało wejść do sali, nie odpowiedziało na pytania?
Chcę abyś wiedział, Rodzicu 3latka, że to jest OK.
Dzieci zaczynają z nami przygodę już w wieku 3 lat (czasami zdarza się, że z tą grupą wiekową, chodzą również 2,5- latki). Przedział wiekowy otacza cały pierwszy etap edukacyjny - czyli wiek przedszkolny. Dzieci od 3 do 6 lat uczęszczają na zajęcia dwa razy w tygodniu, w wymiarze 30 minut. W pierwszym roku nauki organizujemy 62 spotkania po 30 minut każde, w kolejnych latach nauki słuchacze otrzymują 6 lekcji gratis, mając ich wówczas 68.
Zajęcia są w 100 % dywanowe, co oznacza iż dzieci wraz z lektorem pracują w kole przez cały czas ich trwania. Ze względu na sinusoidalność uwagi dzieci (co oznacza, iż dzieci dekoncentrują się po kilku minutach określonej aktywności) wprowadzane są przerwy śródlekcyjne, mające na celu stworzenie przestrzeni na odpoczynek, a jednocześnie przekierowanie uwagi na inną aktywność. Dzięki temu zajęcia nabierają dynamiki (nasza metoda - Dynamic English - Dynamiczny Angielski) dzieci są zaangażowane i z entuzjazmem podchodzą do kolejnych etapów zajęć. Jeżeli natomiast dzieje się na zajęciach coś co zakłóca ich przebieg, lektorzy podejmują dialog z dziećmi stosując Minimediację metodą SNO i dzięki temu potrafią doszukać się potrzeb i razem z dziećmi poszukać rozwiązania. Podczas zajęć dzieci są otoczone bezpieczną i empatyczną kopuł (...) czytaj więcej
W razie pytań zachęcamy do skontaktowania się z nami telefonicznie lub malowo.