Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.    ZGODA

Angielski dla dzieci

Tworzymy inną edukację bo
inność jest darem

Nasz zespół

Zespół to nie grupa ludzi, która ze sobą pracuje.
Zespół to grupa ludzi, która sobie ufa.
S. Sinek

Mottem przyświecającym nam podczas tworzenia Kadry Mentorów są słowa Simona Sineka “Zespół to nie grupa ludzi, która ze sobą pracuje. Zespół to grupa ludzi, która sobie ufa” i tak chcemy, aby było w naszym zespole - Ekipie Home of Teddy.

Każda z osób tworzących nasz zespół jest inna, indywidualna, jest unikatem. Jednocześnie łączy nas wspólny cel, wspólne priorytety i wizja. Wizja, która wyznacza kierunki edukacyjne Home of Teddy.

Mentorki pracujące w Home of Teddy są absolwentami studiów filologicznych - na kierunkach nauczycielskich lub tłumaczeniowych, pedagogicznych z przygotowaniem językowym lub psychologicznych z certyfikatem językowym. Każda z mentorek uczestniczy w szkoleniach z metod stosowanych w Home of Teddy, szkoleniach z Porozumienia bez przemocy oraz Minimediacji, szkoleniach z uważności i nowych technik uczenia się, po to aby wzbogacić swój warsztat pracy i wykorzystywać zdobytą wiedzę w praktyce - czyli na zajęciach językowych z dziećmi i młodzieżą.

Jesteśmy zaangażowani i chcemy budować inną edukację, widzimy w inności dar - możliwość szukania innych ścieżek, niż podążanie tymi które są już wytarte. Chcemy towarzyszyć dzieciom i młodzieży w rozwoju językowym, rozwoju emocjonalnym i społecznym, chcemy dawać im przestrzeń i być blisko, gdyby potrzebowali wsparcia. Chcemy dawać im komfort i bezpieczeństwo, chcemy słyszeć ich potrzeby i szukać rozwiązań razem z nimi.

Anna - właścicielka, mentorka, mediatorka SNO

Jestem magistrem pedagogiki wczesnoszkolnej z przedszkolną z dodatkową specjalnością język angielski. Od 2009 roku prowadzę własny rozwój językowy Home of Teddy, gdzie wprowadzam liczne innowacje pedagogiczne (uważność, samoregulacja, trening wdzięczności, łagodność dla siebie, facylitacja błędu i wiele innych). Jestem autorką 4 innowacyjnych metod nauczania - nazwanych Energiami, tworzę własne materiały dydaktyczne i programy nauczania wykorzystywane w Home of Teddy.

Aleksandra - opiekunka klienta

Jestem studentką zarządzania na Politechnice Śląskiej. Uwielbiam oglądać filmy, chociaż ostatnio próbuje przekonać się do książek. Teatr nigdy nie przestanie robić na mnie wrażenia. Interesuje się również sportem, najbardziej koszykówką, którą również sędziuję. Najnowszym moim zainteresowaniem jest grafika komputerowa i nowe media.

Karolina - mentorka j. angielskiego

Skończyłam studia językowe w 2018 roku i jeszcze w tym samym roku rozpoczęłam pracę w Teddy School. Poza językiem angielskim interesuję się językiem niemieckim oraz koreańskim. Oprócz anglistyki zajmuję się również elektroradiologią. W wolnym czasie chętnie poznaję kulturę Japonii oraz Korei.

Aleksandra - mentorka j. angielskiego

Studiuję psychologię na Uniwersytecie Śląskim. Uwielbiam język angielski - którego nauczyłam się właśnie w Teddim. Znam tę szkołę od strony ucznia i nauczyciela :) Interesuję się gotowaniem oraz podróżami. Bardzo lubię oglądać nowe, ciekawe miejsca. Celem mojej ostatniej podróży była Islandia - każdemu polecam - jest piękna (szczególnie zimą). Oprócz tego lubię oglądać filmy, czytać książki. "Harry Potter" pozostaje niezmiennie moim faworytem.

Weronika - mentorka j. angielskiego

Moją pasją jest nauka języków obcych, w szczególności języka angielskiego oraz włoskiego. Fascynuje mnie poznawanie nowych kultur poprzez podróże. W wolnym czasie lubię malować obrazy oraz szkicowac.

Klaudia - mentorka j. angielskiego

Jestem absolwentką filologii angielskiej na Uniwersytecie Opolskim. Jestem fanką pysznego jedzenia, dobrej muzyki i wszelkich podróży. Gdy tylko mam okazje uwielbiam planować wspólne wyjazdy z przyjaciółmi. Moją pasją są też języki obce-od roku uczę się języka koreańskiego, a od niedawna niemieckiego.

Agata - mentorka j. angielskiego

Jestem studentką Uniwersytetu Opolskiego studiów magisterskich o profilu Teacher Training Programme. Interesuję się podróżami, poznawaniem nowych kultur, tworzeniem strategii na kontach społecznościowych oraz nauczaniem języka angielskiego. Moją wielką miłością są Włochy: mentalność ludzi, jedzenie, piękne widoki. Uwielbiam chodzić po górach gdzie znajduję spokój i ładuję baterie oraz uwielbiam wszelkie spotkania ze znajomymi.

Hanna - mentorka j. angielskiego

Skończyłam filologię angielską tłumaczeniową z językiem chińskim i to właśnie języki obce są moją pasją. Praca z dziećmi daje mi mnóstwo energii i satysfakcji. W wolnym czasie gram w hokeja i piłkę nożną. Kocham dobrą literaturę, podróże, herbatę i muzykę.

Natalia - mentorka j. angielskiego

Studiuję filologię angielską z projektowaniem rozrywki interaktywnej na Uniwersytecie Śląskim, kierunek który łączy moje dwie pasje- język angielski oraz gry wideo. Praca w Home Of Teddy daje mi wiele satysfakcji, ponieważ mogę uczyć języka tak jak ja chciałabym być uczona. Interesuję się sztukami walki oraz digital paintingiem, a największą radość sprawia mi podróżowanie z bliskimi osobami.

Julia - mentorka j. angielskiego

Jestem absolwentką filologii angielskiej ze specjalizacją nauczycielską na Politechnice Śląskiej. Swoją przygodę z językiem angielskim zaczęłam już w wieku 6 lat, kiedy to moja mama puszczała mi piosenki z bajek Disney’a właśnie w tym języku. Ponadto, interesuję się kulturą azjatycką - od paru miesięcy uczę się języka koreańskiego. Oprócz tego, lubię spędzać swój wolny czas w sposób kreatywny zaczynając od projektowania w Canvie po pieczenie ciast.

Najnowsze wpisy na blogu

Dlaczego warto uczyć się w Home of Teddy?

W tym momencie roku, w którym jesteśmy, czyli krótko przed pierwszym dzwonkiem, chcę zaprezentować Wam korzyści wynikające z podjęcia nauki właśnie w naszym rozwoju językowym Home of Teddy. Celowo podkreślam nazwę - Home of Teddy - abyście dokładnie wiedzieli, że wszystko co opiszę poniżej jest tożsame z moim rozwojem językowym i żadną inną. Jesteśmy kraftowym rozwojem językowym, co oznacza iż działamy lokalnie i nie jesteśmy franczyzobiorcą czy też franczyzodawcą. Jesteśmy jedyni i unikatowi a nasze metody nauczania obecne są tylko u nas.

Jakie to wyjątkowe metody nauczania charakteryzują Home of Teddy? Przede wszystkim jesteśmy pasjonatami NVC, czyli Porozumienia bez Przemocy, które w dużej mierze wpływa na obrany przez nas kierunek edukacji. Idziemy pod prąd głównego nurtu edukacyjnego, czyli robimy co? Pracujemy w oparciu o relację i o nią dbamy szczególnie, dla nas ważny jest każdy uczeń i każdy traktowany jest jak unikat. Czy boimy się konfliktów? Nie, patrzymy na nie bardziej jak na wyzwanie, czy zadanie. Konflikt będzie zawsze, nie pytamy o to czy on się pojawi, tylko kiedy. Wtedy korzystamy z metody SNO czyli sposobu rozwiązywani (...) czytaj więcej

Chcesz aby Twoje dziecko spędziło dobry czas i nauczyło się kilku zwrotów? Sprawdź nas.

Uczenie się języka może być przygodą, pełną wyzwań, plejady emocji, szukania strategii, patrzenia na to co chcę osiągnąć i jak chcę to zrobić, szukania sensu i porządku w tym co robię, przy jednoczesnym łagodnym spojrzeniu na siebie, patrzeniu z miłością i akcpetkafją na błędy i porażki, które przyjdzie mi przeżywać podczas tej podróży. Jakże ważne jest bezpieczeństwo i komfort oraz wsparcie i empatia - aby podróż ta mogła trwać i przynosiła coraz to nowe skarby w skrzyni pamięci.

Aby gromadzić i później wykorzystywać, konieczna jest chęć i autentyczny entuzjazm. Wszystko co to opisałam powyżej jest dla mnie synonimem “dobrego czasu”. Czasu, który buduje i ubogaca - nie jest poświęcony na ugniatanie, sterowanie, kształtowanie - raczej uwaga położona jest na towarzyszenie, wspieranie i bycie obecnym przy jednoczesnym roztaczaniu przestrzeni do realizacji określonych działań. 

Uczenie dzieci w wieku przedszkolnym jest niezmiennie połączone z tworzeniem więzi i relacji, akceptacją na określone zachowania, wspó (...) czytaj więcej

Chcesz aby Twoje dziecko śpiewało piosenki i mówiło rymowanki w języku angielskim? Przyjdź do nas.

Człowiek ucząc się języka - swoje ojczyste, czy obcego - najlepiej go przyswaja, gdy jest w nim zanurzony. Oznacza to, iż uczenie się następuje w sposób automatyczny, gdy komunikaty tworzone w danym języku otaczają nas i jesteśmy w gotowości i chęci do komunikacji - co oznacza potrzebę zrozumienia i przedstawienia swojego zdania. 

Group of four classmates showing sign of ok

Jedną ze strategii bycia otoczonym językiem obcym jest zanurzenie się w świecie muzyki. Piosenki i rymowanki są środkiem do realizacji celu - jakim jest rozwój językowy i wzrost kompetencji w rozumieniu, słyszeniu, mówieniu i komunikowaniu. Piosenki dla dzieci mają określony rytm i częstotliwość powtórzeń jest na tyle duża, iż dzieci są w stanie bardzo szybko wychwytywać określone słowa poprawnie je artykułując. Dodatkowo często za określoną piosenką idzie dawka emocjonalna - co oznacza, iż dziecko po prostu lubi dany utwór muzyczny, a co za tym idzie chce ciągle go słuchać. I to w dużej mierze przekłada się na umiejętności językowe, gdyż zgodnie z 4 korkami uczenia się - następuje 1. prezentacja, 2. kodowanie, 3. (...) czytaj więcej

Zapraszamy do kontaktu

W razie pytań zachęcamy do skontaktowania się z nami telefonicznie lub malowo.

792 475 152 biuro@homeofteddy.pl